شااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااات رحمـــــــــــــــــــــــــــه للتعارف

جميع الاسئلة التى تهمك

الأحد، 28 سبتمبر 2008

مقااااااااااااااااااااالب على الموبايل

انا عمرى مادعيت عليك بس روح الله يخ
يخ
يخ

يخليك ليا

keef toma*

?
مسكين ماتعرف انجليزي
بساعدك

ارجع واقراها بالعكس


*حبيبي قرب وجهك من الجوال
تفوو
تفوو
وتفوووو
وتفوووووو
وتفوت الليالي وما انساك يالغالي


*ماوجه الشبه بينك وبين القملة؟؟
كلكم تنحطون فوق الراس...

*أنا ندمان على
إني حبيتك في
الأيام اللي راحت
لأنك خاين والأيام
اللي ماعرفتك فيها
كانت سعادة لي
لأنك أروع إنسان
في الغدر واللي
قابلته في حياتي
نسيت أقولك اقرأ سطر واترك سطر...

*انت حمار بس كويس
اجمع أول حرف من كل كلمة

*اذا حسيت بألم في رجليك
لا تستغرب
دا من كثر ما بتروح و بتجي على بالي

*كنت احسبك غالي
لكن للأسف ما دريت انك
فوق الغلا كله

*اكتشفت مؤخرا
انه خسارة فيك أي رسالة
ما فيهاش كلمة أحبك

*أبص للقمر اشوفك
ابص للبحر اشوفك
ابص يمين شمال اشوفك
ممكن توسع شويه ؟!

*شايف القمر
شايف النجوم
شايف الليل
طب ليش ما تنخمد تنام


*كل يوم يموت حمار فى حادث ...
لو كنت عايش ادينى رنة عشان اطمن عليك
*لو خيروني بين البقاء على قيد الحياة وبينك
اكيد راح اختار اعيش فاكر الموت لعبة

*هذه رسالة
لأرق
و أجمل
و أروع
و ألطف
و أشرف
و أحمد و جعفر و محمد

*تعلن قناة CNN عن وجود عصابة تسرق الحلوين
طبعا إنت خذ راحتك و اطلع على راحتك


قني الزمن طقات قوية
خلاني للمخبول اضرب تحية
عشان كذه
تحياتي لك

*تذرف اعيوني ادموع لانك بعيد عني
ليتك قريب مني تقشر البصل عني

ليست هناك تعليقات: